detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

2013 gick förbi och jag undrar om något år ändrat så mycket i mitt liv

Publicerad 2013-12-29 23:24:37 i Allmänt

Alla listor och sammanfattningar av året var så jäkla lame så nu kör vi såhär!
 
Mest otippade: Att jag fick så många eye-openers. Bl a angående en man det skrivits mycket om här. På ett bra sätt då, jag tror vi är lite själsfränder.
 
Vårdag jag minns extra: Heldagen med en underbar person och vän, han hade planerat allt så fint och betyder massor för mig. Jävligt roligt har vi också, kul att vi ses snart igen! 
 
Låt som får mig att rysa till efter detta år: Wake me up och Young and beautiful. Kan fortfarande inte lyssna på sistnämnda.
 
Extra viktig person: Sofia och han.
 
Egenskap jag behövt utveckla: Förlåtelse.
 
Bästa resan: Grekland, alla fantastiska stränder och frukten och människorna. Och i början av året, Krakow. Shit alltså, det var helt brutalbra.
 
Person som influerat mig mest: Han. Utan tvekan. Och Christine från Canada - hon är bäst.
 
Jag bad om ursäkt för: Att jag hanterade en persons känslor så knasigt sådär i studenttider. Men skönt att kramas och se hans leende och höra honom säga att det var lugnt, han förstod.
 
Person jag träffade som gav WOW: Hermine Coyet Ohlen. ELLE liksom. Och Emma Elwin <3
 
Stolt över: Att kunna säga att jag ledde skoltidningen till ännu en utmärkelse som Sveriges bästa skoltidskrift, gött att ha under bältet. Och alla svåra, jäkligt svåra men bra beslut jag tagit under hösten och vintern. Almedalsveckan! Och toleransprojektet. Som by the way faktiskt borde ändra namn, vi vill inte bara tolerera människor, de ska inkluderas. punkt.
 
Mest peppad inför 2014: FLYTTEN.
 
P out!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-12-30 21:26:57

Vi ses imorgon Clara!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela