detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

En kärlekshistoria

Publicerad 2014-05-01 20:42:21 i Allmänt

 
Jag kan inte släppa hur detta känns som oss. Klockan är över fyra på natten och det enda jag kan tänka på är hur jag vill ha dig här. Hur du är så klantig som bryter båda armarna och måste flytta 6 timmar iväg. Hur jag helt plötsligt inte alls njuter av hur enorm min säng är. Den känns tom, oavsett hur jag breder ut mig. Överallt saknas du. Du fyllde mitt liv här med något jag aldrig kunnat känna tidigare.
 
Du skrev Flying liplocker på min arm (googla The Rock Benchpresses Lisa Snowden)
Detta efter att vi känt varann ca 2 veckor
Du sa att "Jag kommer visa dig vad det är en dag.."
Du skrev ditt nummer på min rygg i bläck med överskriften "Australian men" och log
Du klottrade ner hela mig med märkpennor på lektionerna tills läraren sa till att vi måste skärpa oss
Du tog min telefon och tog ca 2000 selfies. Jag tittar på dem ibland.
Du frågade mig varje dag efter skolan under två veckors tid om vi skulle åka till stranden efteråt.
Jag svarade nej varje gång under två veckors tid. För jag skulle inte bli kär.
Du sa att du aldrig skulle såra mig. 
Jag förklarade att jag inte släppte folk så nära inpå.
Du sa att du skulle se till att vi tillsammans ändrade på det. 
Jag följde med till stranden en kväll. 
Vi var ensamma i havet och jag bar dig upp ur vattnet på ryggen.
Du bet mig i örat, i låret och på läppen.
Du sa att du inte drog dig för att spöa en grabb som sårade din eventuella dotter, om du fick någon
Du sa att den sjukaste känslan är att känna på någons undersida av tungan, med sin egen tunga.
Du tog min hand när vi gick bland folk.
Jag halvsov i din bil, du sjöng med i låtarna och jag såg på när du körde.
Du låg i min säng när jag kom ut från duschen
Du förklarade gång på gång hur jag kan lita på dig, hur du aldrig kommer låta någon skada mig, aldrig någonsin
Du sa att jag skulle älska dina föräldrar
Jag drog med fingrarna längs din tatuering och dina nyckelben
Jag kysste din hals och ville att tiden skulle gå långsammare
Du bröt armarna och var tvungen att flytta 
Jag vet inte om vi ses igen
Jag föll för dig. Jag vet det nu. Jag föll hårt. Jag kommer aldrig att glömma dig.
 
Vi känns som en kärlekshistoria. Du är den kille jag önskar att alla tjejer i hela världen fick träffa på. 
Varför är du inte här nu? Jag behöver dig. Jag tog dig för vartenda ord du sa, att du alltid hade min rygg - alltid fanns här och aldrig skulle såra mig. Var är du nu? Jag behöver dig.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-05-03 23:42:03

Älskade du, så så fint. Svimmar nästan av här. Åh. Kärlekshistorier alltså. Är nästan helt hundra säker på att eran inte är över. Helt hundra.

<3

Svar: gud vad jag faktiskt håller tummarna för att den inte är det. Han är speciell, minst sagt.
C

Postat av: annika

Publicerad 2014-05-04 13:14:27

svar
men åh, wow, vad fin du är, tack så jättemycket, vad glad jag blir <3

och man kan minsann hitta lite kärlek här också. kram på dig!

Svar: ja vad tusan, den där lilla saten tycks ju vara överallt....
C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela