detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

Saga

Publicerad 2017-10-05 20:02:37 i Allmänt

Det tog någon minut innan svaret kom. 
 
"Jag sa att jag älskar dig."
 
Där, på caféet. Stormen drog över mig och fötterna ville springa snabbt snabbt därifrån. 
Hans hand var varm. Ögonen tårades. De log. 
Jag log tillbaka. 
 
"Jag hade känslan av att du sa något snällt. Något varmt." 
 
"Det är en förunderlig förmåga du har där." 
 
 
Han förstod tillslut Håkan Hellströms låtar, känslorna. 
 
Jag ville ha dig, vill kanske fortfarande. Jag vet inte. 
 
Men jag förstår Håkans låtar. Och känslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela