detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

Att vara med honom.

Publicerad 2016-03-11 08:43:12 i Allmänt

jag vill prata med någon. för mycket som snurrar och känns. jag har mina bästa stunder med honom. 
när han kör, och armen vilar farligt nära min. att se honom småle. när han kastar bak en blick på mig, och den säger allt. känslan av att han håller om mig när han tar tag i mitt säte och vänder sig om för att backa. 
jag tänker på hur vacker han är. undrar vad som skulle hänt tills idag om vi hade hållt ihop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela