detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

Stark

Publicerad 2013-12-09 19:02:24 i Allmänt

utan att veta vad som ska ske så måste man ibland våga chansa. flytta iväg, gör slut, skicka smset, säg hej, åk iväg, bestäm träff, etc. känns något rätt så är det förmodligen det. och även om det inte skulle vara det, är inte huvudsaken att man gör något? fundera inte på vad som är rätt eller fel, ibland är det rätt att bara agera. kör på den där känslan i magen eller bröstet eller hjärtat eller vänstra delen av pannloben som bara skriker "men hörru, du, du, ska du inte prova då? kom igen. vi släpper det inte förrän du vågar, hörru, kör nu då, allt kommer lösa sig." 
 
jag blir så glad när du vågar. för du klarar det och du är lyckligare när du kan släppa grubblet, jag ser det i ditt leende och i skrattrynkorna vid dina ögon. du klarar det, jag vet det. kör bara. kör nu, hörru.
allt kommer lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela