detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

När blev det en blogg som handlar om dig?

Publicerad 2013-12-03 18:21:00 i Allmänt

Lustigt det där. Att det som sker nu, uppenbarligen är du. Även fast du inte sker alls just nu, inte ett nedrans dugg. 
 
Det som sker är däremot:
- Försöker förstå att en eventuell flytt sker inom två månader (läskigt och askul och jätteoverkligt)
- Tycker att en flicka från min förra klass är så fin i sin Maggio-lugg (inte att förknippa med Mario-lugg. För han har ingen.)
- Planerar en försenad födelsedagspresent (finns det någon annan sort..?) till en vän som har det svårt men når så himla högt.
- Tittar förälskat på mitt lila-dekorerade exemplar av Svindlande höjder och är så stolt över Brontëbruttan, sån vill jag också bli. Inte föräldralös och dö i tuberkulos då. Men skriva så sjungande och drömskt.
- Lyssnar på Håkan igen och igen och fattar inte hur 1. jag missat detta 2. man kan vara SÅ BRA på att skriva låtar.
- Planerar en ny visit i Uppsala. Kanske borde förvarna offret. Fast roligare såhär.
 
Ibland är det hög tid att fylla lungorna med luft och blåsa ut allt. Och se allt braigt därute. Som ordet braigt. Himla braigt ord. Eller ett officiellt ord är det väl inte. KANSKE TID ATT GÖRA NÅGOT ÅT DET SAOL, VAVAVA?

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2013-12-03 21:36:17

åh Clara jag vill så himla gärna träffas när jag är hemma i jul!

världens största kram

Svar: Jag meeeeeeeeeeeeeed!
C

Postat av: Elin

Publicerad 2013-12-04 20:22:32

Wooh var ska du flytta??
Ska vi fika nästa vecka?

KRAM

Svar: JA! Fika! :D Och ses! KLART! Berättar om flytten då!
C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela