detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

På morgonen

Publicerad 2013-07-21 11:45:24 i Allmänt

Och jag gick som vinnare ur brottningsmatchen och flyttade tillbaka till min sida av sängen när han sa att det var lättare att sova när jag låg ovanpå honom. 
 
Och när kudden fick ersätta min plats förklarade han att det är inte tyngden som gör det lätt att låta sig stilla somna.
 
"Det är ju du."
 
och jag undrar om, överröstat av babbel, känslor, etc, mitt hjärta försöker säga samma sak.
Det är ju du.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela