detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

Det är inte jag, det är du.

Publicerad 2013-11-09 17:55:54 i Allmänt

Jag ställer mig frågan ännu en gång. Går det inte att vara vän med killar?
 
Tjej - Jo, absolut! Jag har många killvänner.
Kille - Eh, ärligt? Nej.
 
Så tjejer som hävdar att det går, källa: sitt liv, rannsaka dig helt ärligt nu. Tror du att han kan vara intresserad av dig?
 
Tjej - Hm.. Nää... Eller. Kanske lite.
 

Så slutsats, det går att vara vänner men... tjejer ser killar som en vän. Killar ser tjejer som mer än en vän?
 
Tjej - ... Ja..
Kille - Ja.
 
Ahmen toppen.
 

Varför måste man oroa sig för att behöva ha "Jag gillar inte dig på det sättet-snacket" när man bara vill ta en shake och snacka lite film? Hur vet man om man i hans huvud är på en tredje dejt eller bara går på stan?
 
För jag vill slippa behöva vara på helspänn för att han kanske böjer sig fram och försöker kyssa mig när jag babblar om SD-Jimmies tårtfejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela