detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

Du kommer bli han

Publicerad 2013-11-15 23:56:13 i Allmänt

Just nu är du du.
Men du kommer bli han.
Han i historierna.
Han som vi pratar om ibland.
 
Ja, just nu är du du. 
Men du kommer bli han.
Han i historierna.
Han som vi pratar om...
...och jag tänker på ibland.
 
Det finns mycket kvar att säga som inte sagts. När jag sover och saknar din röst. Det blir nog lättare med tiden, men jag stretar emot. Jag är rädd att det kommer bli vårt livs största misstag. Hur kan något rätt kännas så fel?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-11-17 15:48:10

Why is it something so good
Just can't function no more?

Tipsar om Joy Divisions låt Love Will tear us apart, fast covern av June Tabor, Oysterband.
Kram!

Postat av: annika

Publicerad 2013-11-25 11:43:22

svar

Åh, vad glad jag blir Clara, tack så mycket!! Fint att du läser!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela