detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

Jag vet inget annat

Publicerad 2013-11-03 22:13:31 i Allmänt

Säkert avstånd säkert hjärta, trodde jag.
Som främlingar, fastän vi delat alla skratt och samma säng.
 
Hör vår låt i huvet när rösterna stängs ut.
Kan du höra det, känner du med?
 
Jag vill gå vidare, och glömma allting. 
Sudda en vacker bild, tills den blir ingenting.
 
Att känna gör för ont, men jag vet inget annat nu.
För jag kan inte tänka klart. Jag vill veta, hur gör du?
 
Vi var inte bra just då. Vi var aldrig bra.
Såren blir större och större och större.
 
Men vi blir inte bättre nu. Vi blir aldrig bra.
Drömmar blev sorgliga minnen, idag.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-11-04 19:09:26

Detsamma bästa Clara, en mycket bra fredag!
Och du, goda minnen och fina stunder man mått bra av borde man inte sudda bort. Spara dem någonstans i bakhuvudet, leta fram dem ibland och glädjs åt dem. PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela