detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

Det gör ont just nu

Publicerad 2013-10-12 16:29:06 i Allmänt

Jag försöker att inte känna efter. Att vara här och nu. Inte tänka tanken att det som aldrig riktigt påbörjades, men som nu känns som en hel berättelse, är slut. Tankarna pendlar, ska det räddas eller ska det vara såhär? Ska det vara något man kan berätta för vänner om massa år? Att det var något på gång. Något som faktiskt var så bra, men som skadade mig.

Your mouth is poison, your mouth is wine.

Tänker på vad som kunde hänt. Hur det kunde blivit. Det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela