detsomskernu.blogg.se

En blogg där jag skriver av mig om det mesta och kanske även lite annat.

Hoppar du så hoppas jag att jag gör det med.

Publicerad 2013-09-05 15:51:52 i Allmänt

Han inspirerar mig
 
Och skrämmer mig. 
 
Påminner mig om livets viktiga pelare. Inte det vanliga, utan det lyckliga - riktigt lyckliga livets pelare.
 
Och han gör mig lycklig. 
 
Samtidigt är jag livrädd för allt detta. Varifrån kommer kraften att tänka som han gör, som Albert gör?
Jag vill bada i samma källa av hoppfullhet. 
 
Jag vågar inte ge mig iväg med honom. Jag vill. Verkligen och på riktigt. Men för hans skull vågar jag inte. 
 
Du inspirerar mig. Och skrämmer mig. Och du gör mig lycklig.
Jag måste våga ta vara på det på annat sätt än på avstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C

En tjej lika ovanlig som alla andra. Med tankar lika vanliga som de flesta. Och en blogg som är helt hennes egen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela